wlt_thumbnail-5368
  • Contact Author
  • Visit Website
  • Print this page
  • Leave Comment
  • Facebook Twitter LinkedIn Google+

Optimizare SEO pentru motoare de cautare

Până în 2004, motoarele de căutare au
încorporat o gamă largă de factori nedivulgați în algoritmii lor
de clasificare pentru a reduce impactul manipulării legăturilor

În iunie 2007, Saul Hansell, The
New York Times
, a declarat site-urile Google care folosesc
mai mult de 200 de semnale diferite. Motoarele de căutare de vârf,
Google, Bing și Yahoo, nu dezvăluie algoritmii pe care îi folosesc
pentru a clasifica paginile. Unii practicanți SEO au studiat diferite abordări pentru
optimizarea motorului de căutare și au împărtășit opiniile
personale. Brevetele referitoare la motoarele de căutare pot furniza
informații pentru a înțelege mai bine motoarele de căutare. În
2005, Google a început să personalizeze rezultatele căutării
pentru fiecare utilizator. În funcție de istoricul căutărilor
anterioare, Google a creat rezultate pentru utilizatorii conectați.

Comanda aici articole SEO

În 2007, Google a anunțat o campanie împotriva
legăturilor plătite care transferă PageRank

Pe 15 iunie 2009, Google a dezvăluit
că au luat măsuri pentru a atenua efectele sculptării PageRank
prin utilizarea atributului nofollow pe legături. Matt Cutts,
un binecunoscut inginer de software la Google, a anunțat că Google
Bot nu va mai trata linkurile nefolosite în același mod, pentru a
împiedica furnizorii de servicii SEO să utilizeze nofollow pentru
sculptarea PageRank. Ca urmare a acestei schimbări,
utilizarea nofollow a dus la evaporarea PageRank. Pentru a evita cele
de mai sus, inginerii SEO au dezvoltat tehnici alternative
care înlocuiesc tagurile nefolosite cu Javascript obosit și astfel
permit sculptării PageRank. În plus, au fost sugerate mai multe
soluții care includ folosirea iframe, Flash și Javascript.

Comanda aici advertoriale SEO

Open in Google Maps

Listing Location

Read More

Related Listing


gazduire web